Home / Gyvenimas / Laisvalaikis / Siesikiečiai keliavo po Dzūkijos kraštą

Siesikiečiai keliavo po Dzūkijos kraštą

Siesikų miestelio bendruomenė, gavusi finansinę paramą pagal nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2017-2019 m. veiksmų planą, įgyvendinusi priemonę ,,Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse“,  vykdė projektą ,, Norime pažinti savo kraštą“. Nutarėme organizuoti pažintinę kelionę į gražų Dzūkijos kraštą.

Didelis būrys siesikiečių šiltą spalio šeštadienio rytą išvyko į pažintinę kelionę. Kelionės metu klausėmės pasakojimų apie numatytas aplankyti vietas, jų atsiradimo istoriją, įdomiausius nuotykius. Pasiekę Varėnos rajoną užsukome į Merkinės seniūnijoje esantį Česukų kaimą, kuriame yra Merkinės piramidė. Piramidės erdvė įteisinta kaip visuomeninės paskirties kultūrinio pobūdžio objektas, įtrauktas į savivaldybės lankomų vietų sąrašą. Pasiklausę piramidės įkūrėjo pasakojimų, apžiūrėję stiklinį kupolą, pasigrožėję nuostabiai sutvarkyta aplinka, pravažiavę Merkinės piliakalnį,  pajudėjome Liškiavos link.

Važiuodami Dzūkijos nacionalinio parko keliais pamatėme ant Nemuno kranto stūksantį nuostabų baroko architektūros palikimą – Švč. Trejybės bažnyčios ir domininkonų vienuolyno ansamblį. Užlipę į aukštą kalną ne tik apžiūrėjome bažnyčią ir vienuolyno ansamblį, bet grožėjomės nuostabiais vaizdais atsiveriančiais nuo aukšto kalno. Patyrę nemažai teigiamų įspūdžių pasukome link Druskininkų.

Pasiekėme Naujasodės kaimą, kuriame įsikūrusi Antano Česnulio sodyba. Garsiausias Dzūkijos krašto skulptorius pakvietė pakeliauti po pasakų veikėjų, mitinių būtybių, gyvūnų pasaulį. Sodyboje tiek daug medinių skulptūrų, sukurtų per kelis dešimtmečius, kuriomis gali grožėtis, stebėtis, atpažinti literatūrinių kūrinių personažus, klausyti sklindančių garsų, muzikos, dainų. Menininkas kupinas kūrybinės energijos dalijosi mintimis apie darbus, kurie laukia ateityje. Sužavėti menininko darbštumu, kūrybingumu, patartume visiems apsilankyti ir patirti tai, ko negalima apsakyti žodžiais.

Pažintinę kelionę tęsėme keldamiesi su Druskininkų keltuvu – ,,Lynų kelias“. Druskininkų ,,Lynų kelias“ yra vienintelis Lietuvoje keleivinis lyninis keltuvas, kuriuo persikėlėme į kitą Nemuno pusę ir grįžome atgal. Būdami 45 metrų aukštyje stebėjome miesto panoramą, Nemuno vingį ir Druskininkų kurorto miškus. Norėjome artimiau susipažinti su Druskininkais, pamatyti didžiausio Lietuvos kurorto žymiausias vietas. Vieni ilgiau stabtelėjo prie muzikinio fontano, kiti vaikštinėjo Druskonio ežero ir Vijūnėlės tvenkinio pakrantėmis, nusileidę prie Nemuno nusiprausė Grožio šaltinio vandeniu, aplankė Gydyklų parką.

Vakarop pasukome namų link. Kelionės dalyviai dalijosi patirtais įspūdžiais. Į namus grįžome vėlų vakarą. Džiaugiamės, kad dauguma miestelio gyventojų turi atšvaitus, kurie suteikia galimybę būti matomais. Be atšvaitų neliko nė vieno, nes tiems, kurie galbūt pamiršo skubėdami, padovanojome, primindami atšvaitų nešiojimo svarbą. Kelionės metu trumpam pamiršę kasdienius rūpesčius prisilietę prie istorijos, pamatę kitokią aplinką, pilnavertiškai praleidę laiką su draugais, pažįstamais saugiai grįžome namo. Tikime, kad siesikiečiai naujas idėjas pritaikys savo namuose, bendruomenėje, stiprės ryšys tarp bendruomenės narių ir gyventojų, visi ilgai atsimins turiningiau ir įdomiau praleistą laisvalaikį.